El consum en hostaleria està evolucionant, i aquells que formem part del sector a la costa valenciana tenim davant una oportunitat única per adaptar-nos a les noves preferències del client.
Segons l’estudi CGA by NielsenIQ Reach 2025 Spain, el 73% dels espanyols visita bars i restaurants cada setmana, xifra que puja fins al 79% entre els joves de la Generació Z. No obstant això, el seu comportament és més conscient: menys alcohol, més begudes saludables i energètiques.
Encara que la cervesa continua sent la reina, perd força entre els més joves, que s’inclinen per còctels, begudes espirituoses i opcions sense alcohol com l’aigua amb gas, refrescos de te o isotònics. A més, el 30% dels consumidors afirma estar reduint el seu consum d’alcohol respecte a l’any anterior.
Compromís amb l’evolució del consum
Des de Distribucions Bellreguard, reforcem el nostre compromís amb aquestes noves tendències. La nostra experiència com a distribuïdor a la Comunitat Valenciana ens permet acompanyar els hostalers en la incorporació de productes innovadors, alineats amb les demandes actuals del consumidor: begudes sense alcohol, opcions baixes en calories, còctels llestos per servir i cerveses artesanes.
Claus per aprofitar la temporada
L’estudi també destaca tres claus que considerem essencials:
- Apostar per professionals qualificats en els nostres equips.
- Reforçar la presència en zones turístiques d’alta afluència.
- Adaptar l’oferta al “moment aperitiu i tardeo”, cada vegada més protagonista en l’hostaleria diürna.
Des de Disbell, t’acompanyem en aquesta evolució perquè pugues traure el màxim profit de cada temporada. Perquè entendre al consumidor és el primer pas per guanyar la seua fidelitat.
