Skip to content

Creixement de *HORECA en 2024.

  • by
Materias primas de calidad para restauración

El canal HORECA a Espanya ha mostrat un creixement impulsat per l’augment de la despesa mitjana, mentre que les visites als establiments s’han mantingut estables. Els consumidors han adaptat els seus hàbits per a controlar la inflació i continuen atents a les pujades de preus.

Les estratègies en negocis de restauració per a enguany seran ajustar preus de manera precisa i enfocar-se en factors més enllà del preu, com l’experiència i la rapidesa del servei. A més, busquen eficiències i estalvis per a protegir la seua rendibilitat en un context de marges afectats per la inflació.

Es destaca la importància de *fidelizar al client mitjançant programes de lleialtat i l’ús de *IA Generativa. El consumidor omnicanal combina visites físiques amb serveis de repartiment i recollida en local. La digitalització i la tecnologia són claus en l’estratègia dels restaurants per a millorar l’experiència del client.

El sector enfronta desafiaments com trobar i retindre talent, i es compromet amb la sostenibilitat i la reducció del desaprofitament alimentari. A més, la diversificació i transparència dels menús són tendències importants.